Bc. Filip Daňhel

Bakalářská práce

Vyprávění v oblasti digitálních her a jeho vliv na hráče

Narrative in digital games and its influence on the player
Anotace:
Tato práce se zabývá vyprávěním v oblasti digitálních her. Smyslem vyprávění je především co nejpřesnější přenos informace. Cílem této práce je zaměřit se na míru důležitosti presence i absence této formy informačního přenosu ve zdánlivě pasivní hře. Toto nové stále vyvíjející se digitální médium otevírá prostor novým formám interakcí mezi hrou a jejím recipientem, který se sám může aktivně podílet …více
Abstract:
This thesis deals with narration in digital games. The primary function of narrative is to transfer information as accurately as possible. The aim of this thesis is to focus on the degree of importance of presence or absence of this form of information transmission in seemingly passive game. This new constantly evolving digital medium is opening space for new forms of interaction between a game and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: Mgr. Tomáš Bártek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií