ANALYSE ET DIAGNOSTIC DES STRATÉGIES MARKETING D'UN PARC AVENTURE EN FORET:ACROMIX S.A.R.L. – Bc. Klára ELISOVÁ
Bc. Klára ELISOVÁ
Master's thesis
ANALYSE ET DIAGNOSTIC DES STRATÉGIES MARKETING D'UN PARC AVENTURE EN FORET:ACROMIX S.A.R.L.
Analysis and diagnostic of marketing strategies of an adventure park in forest: Acromix
Abstract:
This thesis deals with the growing phenomenon of rope centres in France within the analysis and diagnostic of marketing strategies of the rope centre Acromix. This thesis aims to evaluate the success of marketing communication of the company during summer season 2014, and suggest improvements and new strategy for further improvement of company's general policy. The secondary objective is to raise awareness …moreAbstract:
V této diplomové práci se pojednává o rostoucím fenoménu lanových center ve Francii v rámci analýzy a diagnostiky marketingových strategií lanového centra společnosti Acromix. Cílem diplomové práce je zhodnotit úspěšnost marketingové komunikace firmy v letní sezóně 2014 a navrhnout vylepšení a novou strategii dalšího zlepšování obecné politiky firmy. Druhotným cílem je také zvýšit povědomí o lanových …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2014
Accessible from:: 10. 12. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELISOVÁ, Klára. \textit{ANALYSE ET DIAGNOSTIC DES STRATÉGIES MARKETING D'UN PARC AVENTURE EN FORET:ACROMIX S.A.R.L.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2014. Available from: https://theses.cz/id/wld6j7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ELISOVÁ, Klára. ANALYSE ET DIAGNOSTIC DES STRATÉGIES MARKETING D'UN PARC AVENTURE EN FORET:ACROMIX S.A.R.L.. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Theses on a related topic
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights