ANALYSE ET DIAGNOSTIC DES STRATÉGIES MARKETING D'UN PARC AVENTURE EN FORET:ACROMIX S.A.R.L. – Bc. Klára ELISOVÁ
Bc. Klára ELISOVÁ
Master's thesis
ANALYSE ET DIAGNOSTIC DES STRATÉGIES MARKETING D'UN PARC AVENTURE EN FORET:ACROMIX S.A.R.L.
Analysis and diagnostic of marketing strategies of an adventure park in forest: Acromix
Abstract:
This thesis deals with the growing phenomenon of rope centres in France within the analysis and diagnostic of marketing strategies of the rope centre Acromix. This thesis aims to evaluate the success of marketing communication of the company during summer season 2014, and suggest improvements and new strategy for further improvement of company's general policy. The secondary objective is to raise awareness …viacAbstract:
V této diplomové práci se pojednává o rostoucím fenoménu lanových center ve Francii v rámci analýzy a diagnostiky marketingových strategií lanového centra společnosti Acromix. Cílem diplomové práce je zhodnotit úspěšnost marketingové komunikace firmy v letní sezóně 2014 a navrhnout vylepšení a novou strategii dalšího zlepšování obecné politiky firmy. Druhotným cílem je také zvýšit povědomí o lanových …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2014
Zverejniť od: 10. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ELISOVÁ, Klára. \textit{ANALYSE ET DIAGNOSTIC DES STRATÉGIES MARKETING D'UN PARC AVENTURE EN FORET:ACROMIX S.A.R.L.}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/wld6j7/.
Jak správně citovat práci
ELISOVÁ, Klára. ANALYSE ET DIAGNOSTIC DES STRATÉGIES MARKETING D'UN PARC AVENTURE EN FORET:ACROMIX S.A.R.L.. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek
Názov
Vložil
Vložené
Práva