Bc. Jitka Rybková, DiS.

Bachelor's thesis

CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.

CRM - scheduling of the order delivery terms in the company OEZ s.r.o.
Abstract:
Práce je věnována problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část vysvětluje pojem CRM a jeho vývoj, dále se zabývá hodnotou vztahu, výběrem vhodné strategie, popisuje jednotlivé fáze vztahu a seznamuje s prvky a nástroji CRM. Tyto poznatky jsou následně aplikovány ve společnosti OEZ s. r. o. a je představeno možné řešení problému s termínováním zakázek.
Abstract:
The work deals with a customer relationship management. In the theoretical part term CRM and its development is explained and also further areas such as relationship value, choice of the suitable strategy are mentioned, relationship phases, components and tools of CRM are described. Later on this knowledge is applied in the company OEZ s. r. o. and possible solution of the scheduling of the order delivery …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rybková, Jitka. CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní