CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o. – Bc. Jitka Rybková, DiS.
Bc. Jitka Rybková, DiS.
Bachelor's thesis
CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.
CRM - scheduling of the order delivery terms in the company OEZ s.r.o.
Abstract:
Práce je věnována problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část vysvětluje pojem CRM a jeho vývoj, dále se zabývá hodnotou vztahu, výběrem vhodné strategie, popisuje jednotlivé fáze vztahu a seznamuje s prvky a nástroji CRM. Tyto poznatky jsou následně aplikovány ve společnosti OEZ s. r. o. a je představeno možné řešení problému s termínováním zakázek.Abstract:
The work deals with a customer relationship management. In the theoretical part term CRM and its development is explained and also further areas such as relationship value, choice of the suitable strategy are mentioned, relationship phases, components and tools of CRM are described. Later on this knowledge is applied in the company OEZ s. r. o. and possible solution of the scheduling of the order delivery …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYBKOVÁ, Jitka. \textit{CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/wll5kv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rybková, Jitka. CRM - termínování zakázek ve společnosti OEZ s.r.o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová