Bc. Barbora Kučerová

Master's thesis

Komunikace značky v éře digitálního marketingu

Brand communication in the era of digital marketing
Abstract:
Digitální marketing je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejícím odvětvím marketingové komunikace. Disponuje celou řadou výhod a stává se tak zajímavým nástrojem v oblasti budování značky. Cílem práce je zmapovat digitální marketingovou komunikaci a zanalyzovat využívané nástroje vybrané značky (Manufaktura) s nástupem digitálního marketingu. Extrémně rychle rozvíjející se digitální marketing způsobuje …more
Abstract:
Digital marketing is one of the fast growing sectors of marketing communications. It has a number of advantages and becomes an interesting tool in brand building. The aim of this thesis is to map the digital marketing communication and tools used to analyze selected brand (Manufaktura) with the onset of digital marketing. The extremely rapid developing digital marketing causes changes in customer behavior …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní