Komunikace značky v éře digitálního marketingu – Bc. Barbora Kučerová
Bc. Barbora Kučerová
Master's thesis
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Brand communication in the era of digital marketing
Abstract:
Digitální marketing je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejícím odvětvím marketingové komunikace. Disponuje celou řadou výhod a stává se tak zajímavým nástrojem v oblasti budování značky. Cílem práce je zmapovat digitální marketingovou komunikaci a zanalyzovat využívané nástroje vybrané značky (Manufaktura) s nástupem digitálního marketingu. Extrémně rychle rozvíjející se digitální marketing způsobuje …moreAbstract:
Digital marketing is one of the fast growing sectors of marketing communications. It has a number of advantages and becomes an interesting tool in brand building. The aim of this thesis is to map the digital marketing communication and tools used to analyze selected brand (Manufaktura) with the onset of digital marketing. The extremely rapid developing digital marketing causes changes in customer behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/srjic/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian