Komunikace značky v éře digitálního marketingu – Bc. Barbora Kučerová
Bc. Barbora Kučerová
Diplomová práce
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Brand communication in the era of digital marketing
Anotace:
Digitální marketing je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejícím odvětvím marketingové komunikace. Disponuje celou řadou výhod a stává se tak zajímavým nástrojem v oblasti budování značky. Cílem práce je zmapovat digitální marketingovou komunikaci a zanalyzovat využívané nástroje vybrané značky (Manufaktura) s nástupem digitálního marketingu. Extrémně rychle rozvíjející se digitální marketing způsobuje …víceAbstract:
Digital marketing is one of the fast growing sectors of marketing communications. It has a number of advantages and becomes an interesting tool in brand building. The aim of this thesis is to map the digital marketing communication and tools used to analyze selected brand (Manufaktura) with the onset of digital marketing. The extremely rapid developing digital marketing causes changes in customer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/srjic/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel