Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD) – Ing. Hana Rosendorfská
Ing. Hana Rosendorfská
absolventská práce studenta CŽV
Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD)
Adapting teaching for students with ADHD
Anotace:
Cílem této závěrečné práce je charakteristika poruchy chování a emocí u vybraného studenta a jeho integrace do vzdělávání na základní a střední škole. V teoretické části budou podány základní informace jako stručný popis této poruchy, která je označena také zkratkou ,,ADHD“, projevy, léčba a prognóza. Dále budou popsány jednotlivé výukové metody. V praktické části bude popsán průběh studia zmíněného …víceAbstract:
The aim of this final thesis is to characterize the behavioral and emotional disorders in a selected student and their integration into education at the primary and secondary school levels. In the theoretical part, basic information will be provided, including a brief description of this disorder, also referred to as 'ADHD', its manifestations, treatment, and prognosis. Additionally, various teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Martin Pírko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROSENDORFSKÁ, Hana. \textit{Přizpůsobení výuky studentům s~poruchami chování a~emocí (ADHD)}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wloge4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Preventivní program ve středisku výchovné péče jako forma intervence pro třídu s narušeným klimatem
Jana Paulová -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Výukové metody používané u žáků se specifickými poruchami chování
Jiřina Šafářová -
Aktivizační výukové metody ve výchově ke zdraví s akcentem na problematiku sexuálně-reprodukčního zdraví.
Lenka VRLOVÁ -
Výukové metody v hodinách anglického jazyka ve třídách s integrovanými žáky
Lenka Langová -
Aktivizační výukové metody ve Výchově ke zdraví s akcentem na prevenci kouření
Veronika JANDOVÁ -
Strategie vzdělávání žáků se syndromem ADHD na střední škole
Dana Rabušicová