Anna Dohnalová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové a komunikační strategie sportovního centra

Analysis of marketing and communication strategy of a sports center
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace na sociálních sítích. Marketingová komunikace sportovního centra Los Podolos je analyzována z pohledu uživatelů sledujících profily Los Podolos, ale i z pohledu vedení sportovního centra. Pro naplnění cílů bakalářské práce bylo stanoveno několik výzkumných otázek a zpracován teoretický základ marketingové komunikace. Pro účely …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis and evaluation of marketing communication on social networks. Marketing communication sports center Los Podolos is analyzed from the perspective of viewers watching Los Podolos profiles, but also in terms of management of the sports center. To fulfill the goals of the bachelor thesis was set several research questions and elaborated the theoretical basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Martina Grbavčicová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83302