Analýza marketingové a komunikační strategie sportovního centra – Anna Dohnalová
Anna Dohnalová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové a komunikační strategie sportovního centra
Analysis of marketing and communication strategy of a sports center
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace na sociálních sítích. Marketingová komunikace sportovního centra Los Podolos je analyzována z pohledu uživatelů sledujících profily Los Podolos, ale i z pohledu vedení sportovního centra. Pro naplnění cílů bakalářské práce bylo stanoveno několik výzkumných otázek a zpracován teoretický základ marketingové komunikace. Pro účely …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis and evaluation of marketing communication on social networks. Marketing communication sports center Los Podolos is analyzed from the perspective of viewers watching Los Podolos profiles, but also in terms of management of the sports center. To fulfill the goals of the bachelor thesis was set several research questions and elaborated the theoretical basis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Martina Grbavčicová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83302
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová