Inkluzivní vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga – Bc. Adéla VACHALOVSKÁ
Bc. Adéla VACHALOVSKÁ
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga
Inclusive education of students with Asperger´s syndrome in a regular primary school from the perspective of teaching assistant
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části pojednává o možnostech přístupů ke vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a využití podpůrných opatření za součinnosti asistenta pedagoga. Hlavním cílem práce byla analýza možností využití specifických podpůrných opatření ve výchovně vzdělávacím procesu u žáků s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole. Cíle práce bylo dosaženo pomocí smíšeného výzkumného šetření …víceAbstract:
The diploma´s deals with the forms of inclusive education of pupils with Asperger´s syndrome in a regular elementary school from the perspective of a teacher´s assistatnt. The theoretical part of the theses deals with a possibilities of approaches to the education of these pupils with the use of support measures with the cooperation of a teaching assistant. The main goal of the pracitical part thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Václava Klimtová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACHALOVSKÁ, Adéla. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wltppp/.
Jak správně citovat práci
VACHALOVSKÁ, Adéla. Inkluzivní vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy a Učitelství biologie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zaměřené na Aspergerův syndrom
Vendula Mitisková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga jako podpůrné opatření
Jindřiška Němcová -
Asistent pedagoga na SŠ
Lenka ZÁRUBOVÁ -
Role asistenta pedagoga při procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole s ohledem na dosažené vzdělání asistenta pedagoga
Pavlína BERČÍKOVÁ -
Asistent pedagoga v mateřských školách u dětí s podpůrnými opatřeními
Denisa Rákosníková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová