Srovnání vybraných anglických a českých učebnic angličtiny na úrovních A1 až A2 podle SERRJ – přístupy k prezentaci a procvičení učiva. – Karolína Vacíková
Karolína Vacíková
Bakalářská práce
Srovnání vybraných anglických a českých učebnic angličtiny na úrovních A1 až A2 podle SERRJ – přístupy k prezentaci a procvičení učiva.
Comparison of selected English and Czech coursebooks of English at the levels A1 to A2 of CEFRL - approaches to language presentation and practice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem vhodné anglické učebnice pro výuku dospělých studentů a srovnáním několika vybraných učebnic angličtiny. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem čerpala z několika odborných publikací, které se alespoň z části či celkově věnují učebnicím. V teoretické části jsem se zaměřila na specifické potřeby dospělých studentů, ale také …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with selection of an appropriate English coursebook for teaching adult learners and with comparison of selected English coursebooks. This thesis is divided into a theoretical and practical part. In the theoretical part, I drew from a number of expert publications which at least in part or as a whole pay attention to coursebooks. In the theoretical part, I focused on specific …víceKlíčová slova
Klíčová slova učebnice cizího jazyka jazykové vzdělávání dospělých funkce učebnice principy jazykového vzdělávání výběr učebnice hodnocení učebnice Key words coursebooks of foreign language adult language education roles of coursebook principles of language education choice of coursebook evaluation of coursebook
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2012
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4333/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Dana Hánková, Dip.RSA
- Oponent: PhDr. Helena Linková, Dip.RSA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACÍKOVÁ, Karolína. \textit{Srovnání vybraných anglických a českých učebnic angličtiny na úrovních A1 až A2 podle SERRJ – přístupy k prezentaci a procvičení učiva.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Prague City Vysoká Škola s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/wm21g8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Coursebooks for Very Young Learners
Marta Pasková -
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
Drama in Learning English as a Foreign Language
Lucie Moravčíková -
Teaching English as a Foreign Language in Kindergartens
Iveta Andělová -
Drama and dramatization in foreign language teaching
Tereza Zahrádková -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Jazykové vzdělávání zaměstnanců tří ostravských knihoven
Daniel Jeleń -
Systém jazykového vzdělávání ve vybrané firmě/organizaci
Monika Adamcová