Trendy v marketingovej komunikácii so zameraním na sociálny marketing – Andrea Taišová
Andrea Taišová
Bakalářská práce
Trendy v marketingovej komunikácii so zameraním na sociálny marketing
Trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci a jejich zaměřením na řešení sociálních problémů. Teoretická část se zaměřuje obecně na působení komunikace a komunikačního mixu v marketingovém mixu, popisuje trendy v marketingové komunikaci jako guerilla marketing a virální marketing. Definuje pojmy sociální marketing, cause related marketing a společenská odpovědnost firem. Praktická část …víceAbstract:
Bachelor work deals with trends in marketing communication and their focus on solving social problems. Theoretical part generally focuses on the action of the communication and communicating mix in the marketing mix, it describes trend in marketing communication as guerilla marketing and viral marketing. It defines the terms of social marketing, cause related marketing and corporate social responsibility …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá trendmi v marketingovej komunikácii a ich zameraním na riešenie sociálnych problémov. Teoretická časť sa zameriava obecne na pôsobenie komunikácie a komunikačného mixu v marketingovom mixe, popisuje trendy v marketingovej komunikácii ako guerilla marketing a virálny marketing. Definuje pojmy sociálny marketing, cause related marketing a spoločenská zodpovednosť firiem. Praktická …víceKlíčová slova
marketingová komunikace cause related marketing společenská odpovědnost firem sociální marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Iva Petříčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia