Klára Suchánková

Bakalářská práce

Vnímání audiovizuálního obsahu jako jednoho z prostředků marketingových komunikací osobami se sluchovým postižením

Perception of Audiovisual Content as One of the Methods of Marketing Communication Performed by Deaf People
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním audiovizuálního obsahu lidmi se sluchový postižením. V teoretické části práce jsou uvedeny a vysvětleny pojmy z oboru marketingových komunikací s důrazem na reklamu a reklamní modely. Druhou rovinou teoretické části jsou základní pojmy ze světa lidí se sluchovým postižením. Praktická část práce pracuje s pojmem audiovizuální obsah v prostoru sociálních sítí …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the perception of audiovisual content by deaf people. The theoretical part of the thesis introduces and explains terms from the field of marketing communications with emphasis on advertisement and advertising models. The second level of the theoretical part focuses on elementary terms in the world of people with hearing impairment. The practical part of the work operates …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Suchánková, Klára. Vnímání audiovizuálního obsahu jako jednoho z prostředků marketingových komunikací osobami se sluchovým postižením. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace