Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky – Adam Hanka
Adam Hanka
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích – budování osobní značky
Marketing on social networks – building personal brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možností budovat osobní značku za pomocí sociálních sítí. Jejím cílem je představit možnosti v propagaci drobných podnikatelů, umělců a osobností na sociálních sítích. Nezbytné je analyzovat prostředí sociálních sítí a druhy medií používané na sociálních sítích. Výsledkem zkoumání bakalářské práce je nalezení a navrhnutí optimálního postupu pro daný subjekt v propagaci na …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focusing on the possibility of building a personal brand with the help of social networks. It's purpose is to present possibilities in the promotion of small entrepreneurs, artists and celebrities on social networks. It is necessary to analyze the environment of social networks and the types of content used on social networks. The result of the research is to find and create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Alexandr Vasilenko, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Osobní brand
Martin Šindelář -
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Anna Pangrácová -
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Lukáš Duben -
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
Matyáš Batěk -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva