Návrh komunikační strategie Národního sdružení fenylketonuriků a jiných DMP – Iva Kusáková
Iva Kusáková
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie Národního sdružení fenylketonuriků a jiných DMP
The Communication Strategy Proposal for the National Association of PKU and Other Inherited Disorders
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Národním sdružením PKU a jiných DMP. V teoretické části je definován neziskový sektor, jsou stanovena teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a představeny úspěšné komunikační kampaně neziskových organizací. Cílem diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro NSPKU. Dosažení tohoto cíle je podpořeno vlastním výzkumem ve formě hloubkových rozhovorů a dotazníkového …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the National association of PKU and other inherited disorders. Within the theoretical part the non-profit sector is defined, the theoretical basis for marketing communication are determined and successful communication campaigns of non-profit organisations are introduced. The main goal of the diploma thesis is to suggest the communication strategy for the National association …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49227
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Radek Puda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49227
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Sophia STOBBE -
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
Jana Hronová -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová