Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností – Denisa Veselá, DiS.
Denisa Veselá, DiS.
Bachelor's thesis
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním a komparací věrnostních programů ve společnostech Lidl Česká republika v.o.s. a Tesco Stores ČR a.s. Účelem bakalářské práce bylo zkoumání věrnostních programů v rámci managementu vztahů se zákazníky. Dílčím cílem bylo komparovat různé přístupy praktik dobré praxe, s cílem sumarizovat vybrané poznatky pro aplikaci v managementu obchodních společností. Použitými …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the research and comparison of loyalty programs in the companies Tesco Stores ČR a.s. and Lidl Česká republika v.o.s. The purpose of the bachelor thesis was to investigate loyalty programs within the framework of customer relationship management. The sub-objective was to compare different approaches of good practices in order to summarize selected findings for application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/irjfp/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 7. 2023
- Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Reader: Ing. Adriana Krištůfková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÁ, Denisa. \textit{Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wmqja3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Klára Galušková -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka
Anna Ryklová -
Motivační program v Československé obchodní bance během koronaviru
Daniela Musilová -
Trainee program v prostředí obchodního řetězce - aplikace konceptu mateřské společnosti
Tereza Šafková -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová