Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945 – Bc. Lukáš Staněk
Bc. Lukáš Staněk
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
The Marketing Communication Project of Health Organisation with Use of Health Care Promotion Principles in Bata a.s. Company up to 1945
Anotace:
Tato diplomová práce je zacílena na vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na řešení potíží trávícího traktu. Teoretická část je se zabývá marketingem, marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví a procesem plánování samotné marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na popis zdravotnického zařízení a analýzu současného stavu marketingové …víceAbstract:
This thesis is focused on creating marketing communication project of a medical service oriented on solving digestion problems. The theoretical part focuses on marketing, marketing communication, specifics of health care marketing communications and the process of planning a marketing communication campaign. The pragmatic part of this thesis briefly describes this medical service company and analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STANĚK, Lukáš. \textit{Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/wmxakm/.
Jak správně citovat práci
Staněk, Lukáš. Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova