Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy – Ing. Michaela Zverková
Ing. Michaela Zverková
Bakalářská práce
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Audio-visual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá audiovizuálními virálními sděleními a prezentuje elementární teoretické poznatky, jež je pro orientaci v tomto odvětví nezbytné znát. Dále stanovuje konkrétní předpoklady jejich komunikační úspěšnosti, které potvrzuje zpracováním analýzy obsahu a formy relevantních kazuistik. Součástí demonstrace úspěšnosti stanovených předpokladů je vlastní projekt. Samotné projektové řešení …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with audiovisual viral messages and presents elementary theoretical findings, which are crucial for orientation in this branch. Further off, it sets out prerequisites of their successful communication to recipients and confirms those by processing analysis of content and form of relevant casuistries. The success of set prerequisites is demonstrated through the project, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/syhhe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVERKOVÁ, Michaela. \textit{Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/wndgvc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová -
Destinační marketing Východní Moravy
Nikola Slováková