Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy – Ing. Michaela Zverková
Ing. Michaela Zverková
Bachelor's thesis
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Audio-visual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá audiovizuálními virálními sděleními a prezentuje elementární teoretické poznatky, jež je pro orientaci v tomto odvětví nezbytné znát. Dále stanovuje konkrétní předpoklady jejich komunikační úspěšnosti, které potvrzuje zpracováním analýzy obsahu a formy relevantních kazuistik. Součástí demonstrace úspěšnosti stanovených předpokladů je vlastní projekt. Samotné projektové řešení …viacAbstract:
This bachelor’s thesis deals with audiovisual viral messages and presents elementary theoretical findings, which are crucial for orientation in this branch. Further off, it sets out prerequisites of their successful communication to recipients and confirms those by processing analysis of content and form of relevant casuistries. The success of set prerequisites is demonstrated through the project, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/syhhe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVERKOVÁ, Michaela. \textit{Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/wndgvc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová -
Destinační marketing Východní Moravy
Nikola Slováková