Ondřej Schilla

Master's thesis

Porovnání klientského přístupu u vybraných společností realizujících developerské projekty v Praze 13

Comparing the client-oriented approach of selected companies engaged in development projects in Prague 13
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je shrnutí a posouzení jednotlivých aspektů rozhodovacího procesu při koupi nemovitosti. V teoretické části autor mapuje metody marketingového výzkumu s důrazem na tzv. mystery shopping. Dále jsou v teoretické části vysvětleny základní pojmy s trhem nemovitostí spjaté. První oddíl praktické části této diplomové práce je založen na autorově vlastním dotazníku; autor zjišťuje …viac
Abstract:
The present Master Thesis tries to summarize and assess individual aspects of a decision-making process connected with a housing purchase. In the theoretical part, ways and methods of market survey, in particular so called mystery shopping, are outlined and explained. Further on, basic concepts connected with the housing market are defined and clarified. The first section of the practical part of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Alena Lacková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69960