Ondřej Schilla

Master's thesis

Porovnání klientského přístupu u vybraných společností realizujících developerské projekty v Praze 13

Comparing the client-oriented approach of selected companies engaged in development projects in Prague 13
Abstract:
Cílem této diplomové práce je shrnutí a posouzení jednotlivých aspektů rozhodovacího procesu při koupi nemovitosti. V teoretické části autor mapuje metody marketingového výzkumu s důrazem na tzv. mystery shopping. Dále jsou v teoretické části vysvětleny základní pojmy s trhem nemovitostí spjaté. První oddíl praktické části této diplomové práce je založen na autorově vlastním dotazníku; autor zjišťuje …more
Abstract:
The present Master Thesis tries to summarize and assess individual aspects of a decision-making process connected with a housing purchase. In the theoretical part, ways and methods of market survey, in particular so called mystery shopping, are outlined and explained. Further on, basic concepts connected with the housing market are defined and clarified. The first section of the practical part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 11. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Alena Lacková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69960