Marketing ve zdravotnictví – Mgr. Karolína LYSÁKOVÁ
Mgr. Karolína LYSÁKOVÁ
Diplomová práce
Marketing ve zdravotnictví
Marketing in health service
Anotace:
Diplomová práce zjišťuje, zdali mají lidé při volbě zdravotnického zařízení přístup k informacím, na základě kterých si zařízení vybírají, a co je pro ně při výběru důležité. Práce je členěna do dvou částí. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o marketingu a jeho pojetí ve zdravotnictví, dále pak charakteristika a statistické údaje o zdravotnických zařízeních v České republice, a v neposlední …víceAbstract:
This thesis explores whether people have the choice of medical devices access to information on which device you choose, and what is important to them when choosing. The work is divided into two parts. In the theoretical section summarizes the basic knowledge about marketing and the concept of health, characteristics and statistics on health centers in the Czech Republic, and not least the basic information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Zveřejnit od: 6. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: JUDr. Ing. Lukáš Prudil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LYSÁKOVÁ, Karolína. Marketing ve zdravotnictví. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta zdravotnických vědMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení zdravotnictví / Management zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova
Název
Vložil
Vloženo
Práva