Mgr. Karolína LYSÁKOVÁ
Master's thesis
Marketing ve zdravotnictví
Marketing in health service
Abstract:
Diplomová práce zjišťuje, zdali mají lidé při volbě zdravotnického zařízení přístup k informacím, na základě kterých si zařízení vybírají, a co je pro ně při výběru důležité. Práce je členěna do dvou částí. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o marketingu a jeho pojetí ve zdravotnictví, dále pak charakteristika a statistické údaje o zdravotnických zařízeních v České republice, a v neposlední …moreAbstract:
This thesis explores whether people have the choice of medical devices access to information on which device you choose, and what is important to them when choosing. The work is divided into two parts. In the theoretical section summarizes the basic knowledge about marketing and the concept of health, characteristics and statistics on health centers in the Czech Republic, and not least the basic information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013
Accessible from:: 6. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: JUDr. Ing. Lukáš Prudil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LYSÁKOVÁ, Karolína. Marketing ve zdravotnictví. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Health SciencesMaster programme / field:
Health Care Economics and Management / Health Care Management
Theses on a related topic
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights