Analýza zákaznické věrnosti značky Apple – Romana Smolková
Romana Smolková
Bakalářská práce
Analýza zákaznické věrnosti značky Apple
Customer Loyalty Analysis of the Apple Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznické věrnosti značky Apple. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána charakteristika značky Apple a také teoretická východiska řízení značky. V praktické části jsou poté zpracovány dva výzkumy. Tato část je rozdělena na přípravnou fázi a realizační fázi. Je využito hloubkového individuálního rozhovoru a dotazníku …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with customer loyalty analysis of the Apple brand. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the characteristic of the Apple brand and theoretical bases of brand management. In the practical part are then processed two researches. This part is divided into preparatory and implementation phase. It is used in-depth individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113073
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Loajalita zákazníků společnosti Health Park v Opavě
Barbora Hrbáčová -
Loajalita zákazníků vybrané společnosti
Eva Čechovská -
Loajalita zákazníků McDonald´s
Petra Štěpánová -
Spokojenost a loajalita hostů ubytovacích zařízeních v ČR
Kateřina Jarošová -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Vzdálená správa zařízení Apple ve školství
Denis Prokůpek