Romana Smolková

Bakalářská práce

Analýza zákaznické věrnosti značky Apple

Customer Loyalty Analysis of the Apple Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznické věrnosti značky Apple. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána charakteristika značky Apple a také teoretická východiska řízení značky. V praktické části jsou poté zpracovány dva výzkumy. Tato část je rozdělena na přípravnou fázi a realizační fázi. Je využito hloubkového individuálního rozhovoru a dotazníku …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with customer loyalty analysis of the Apple brand. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the characteristic of the Apple brand and theoretical bases of brand management. In the practical part are then processed two researches. This part is divided into preparatory and implementation phase. It is used in-depth individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Jana Valečková
  • Oponent: Šárka Velčovská

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod