Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace – Ing. Lukáš Fric
Ing. Lukáš Fric
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem jako nová forma marketingové komunikace
Corporate Social Responsibility as a new form of Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tématu společenské odpovědnosti firem jako o moderním způsobu podnikání, který je jednou z mnoha variant, jak se stát úspěšným. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu společenská odpovědnost firem, na výklad její historie, pozitivní a negativní pohledy, základní stavební kameny tohoto konceptu, včetně významných osobností, apod. Praktická část se soustřeďuje na …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals with Corporate Social Responsibility as about a modern way of doing business which is one of many options, how to become successful. The theoretical part includes the explanation of Corporate Social Responsibility, its history, positive and negative views, the foundation-stones of this concept, including notable personalities etc. The practical part describes the analyse …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n97gu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Sedláčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelný rozvoj a CSR v konkrétní firmě
Monika Hrabačková -
Udržitelný rozvoj a CSR ve společnosti Henkel
Kristýna Bernatová -
Národní cena ČR za CSR a udržitelný rozvoj - příprava sebehodnotící zprávy společnosti Amway
Adam Rýpar -
CSR v ČR – chtějí firmy celonárodní systém koordinace CSR?
Lukáš Skřivan -
Názory klíčových aktérů na uplatnění principů CSR a udržitelného rozvoje na úrovni vybrané obce
Ekaterina Čermáková -
Firemní kultura a její vliv na udržitelný rozvoj
Karolína Turková -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Porovnání postupů v corporate social responsiblity reportingu
Ondřej Mrštný