Marketingová a komunikační strategie značky Rossmann na českém trhu – Barbora Dembická
Barbora Dembická
Bachelor's thesis
Marketingová a komunikační strategie značky Rossmann na českém trhu
Marketing and communication strategy of Rossmann on the Czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií s důrazem na komunikační strategii společnosti Rossmann na českém trhu. Jejím cílem je kriticky zhodnotit obě zmíněné strategie a navrhnout doporučení na jejich zlepšení. Práce je rozdělena na dvě hlavní kapitoly, teoretickou a praktickou. Praktická část má formu případové studie, na jejímž konci je SWOT analýza výsledků výzkumu.Abstract:
The bachelor thesis deal with marketing strategy focused mainly on marketing communication of the company Rossmann drogerie on the Czech market. The aim of the thesis is to critically evaluate those strategies and propose recommendations for its improvement. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Practical part has a form of a case study which is concluded by SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82441
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82441
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva