Internetové sociální sítě a marketing – Ondřej VACEK
Ondřej VACEK
Bakalářská práce
Internetové sociální sítě a marketing
Internet social networks and marketing
Anotace:
Sociální sítě jsou celosvětovým trendem v komunikaci a staly se součástí každodenního života. Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro účely marketingové komunikace. U pěti významných sociálních sítí popisuje jejich funkčnost a porovnává je s tradičními marketingovými nástroji. Dále uvádí příklady možného využití sociálních sítí, konkrétní příklady z praxe a doporučení …víceAbstract:
Social networks have become a worldwide trend in communication and a part of everyday life. This bachelor thesis deals with possibilities for marketers how to use social media as a tool of marketing communication. It describes five leading social networking sites and compares them with traditional marketing tools. It gives examples of usage for marketing communication for each social networking site …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010
Identifikátor:
134265
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACEK, Ondřej. Internetové sociální sítě a marketing. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Komunikační strategie pro elektronický obchod
Denisa Hanušová -
Elektronický obchod B2C v České republice
Štěpánka ŠEBESTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva