Využití internetu v činnosti cestovní kanceláře – Michaela Kostková
Michaela Kostková
Bachelor's thesis
Využití internetu v činnosti cestovní kanceláře
Use of the Internet in the activities of a travel agency
Abstract:
Tématem této bakalářské práce jsou možnosti využití internetu v činnosti cestovní kanceláře. Má za cíl definovat tyto možnosti i aktuální trendy a zhodnotit jejich dopady na výsledky cestovní kanceláře. Zaměřuje se na hodnocení efektivity prezentace na webu, sociálních sítích i pomocí reklamních služeb. V praktické části jsou potom obecná doporučení aplikována na příklad konkrétní cestovní kanceláře …moreAbstract:
Possibilities of using the Internet in the activities of a travel agency are the topic of this bachelor thesis. It aims to define these possibilities and current trends and evaluate their impact on the results of the travel agency. It is focused on evaluating the effectiveness of promotion on the websites, social networks and advertising services. In the practical part, general recommendations are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84679
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2021
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Zdenka Petrů
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84679
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu
Michal Kovář -
Analýza preferencí zákazníků na online trhu cestovního ruchu
Jana Lindová -
Spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu
Monika Stuchlíková -
Využití online distribučních cest u vybraného ubytovacího zařízení
Tomáš Čermák -
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Nicole Piková -
Segmentace české internetové populace pro online programatický nákup dovolené
Daniela Kůsová -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová