Jan Wlosok
Bachelor's thesis
Unity 3D
Unity 3D
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá herním enginem Unity 3D a jeho použitím v praxi. V první části jsou popsány základy herních enginů a jejich srovnání. Dále je zde možno najít popis hlavních částí herního enginu Unity 3D. Pro demonstraci jednotlivých částí Unity 3D byla vytvořená aplikace v podobě virtuální autoškoly. Tato aplikace je podrobně popsána v druhé části této práce.Abstract:
This bachelor thesis deals with Unity 3D game engine and its use in practice. The first section describes basics of game engine and its comparison. Furthermore, it is possible to find a description of the main parts of Unity 3D. To demonstrate the various parts of Unity 3D the application in the form of virtual driving school was created. This application is described in detail in the second part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/104220
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: Martin Němec
- Reader: Michal Krumnikl
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Modern means of creating 3D graphics applications
Nzube Victor Okoye -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
Ondřej Dolejš -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
3D vizualizace hradu Starý Světlov
David Falešník