An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company – Tetyana TEMNA
Tetyana TEMNA
Bachelor's thesis
An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company
An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company
Abstract:
The bachelor thesis deals with the Internet marketing mix analysis of an emerging company in the conditions of the present state of economy. The advance of the Internet has largely influenced the notion of marketing, even more so marketing mixes. Thus, the first part of the work considers the theoretical footing of the Internet marketing mix analysis based on the classical marketing mix and considering …viacAbstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou internetového marketingového mixu vznikající společnosti v podmínkách současného stavu ekonomiky. Rozvoj internetu velmi ovlivnil pojem marketingu a tím více samotný marketingový mix. První část práce se zabývá teoretickým základem analýzy internetového marketingového mixu založené na klasickém marketingovém mixu s ohledem na velký vliv internetu. Druhá část se zabývá …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
19678
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TEMNA, Tetyana. An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Tereza Machová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Marketingový mix podniku internetového obchodu
Jan Tunka -
Komunikační mix vybrané firmy
Anna Dvořáková