Marketingová strategie vybraného MLM podniku – Bc. Thuong Hien Ngo
Bc. Thuong Hien Ngo
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného MLM podniku
Marketing strategy of the selected MLM enterprise
Anotace:
Diplomová práce Marketingová strategie vybraného MLM podniku se zabývá analýzou současné marketingové strategie podniku LR Health & Beauty Systems s. r. o., který funguje dle systému multilevel marketing (MLM). V teoretické části rozebírám pojmy z oblasti marketingové strategie, MLM, analýzy marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Zvláštní pozornost věnuji jednotlivým nástrojům komunikace …víceAbstract:
The master's thesis Marketing strategy of the selected MLM enterprise deals with the analysis of current marketing strategy of the company LR Health & Beauty Systems Ltd., that runs a business in multilevel marketing (MLM). The theoretical part includes description of marketing strategy, MLM, marketing environment analysis and marketing research. Special attention is paid to the individual tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l1m0p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk