Marketingová strategie vybraného MLM podniku – Bc. Thuong Hien Ngo
Bc. Thuong Hien Ngo
Master's thesis
Marketingová strategie vybraného MLM podniku
Marketing strategy of the selected MLM enterprise
Abstract:
Diplomová práce Marketingová strategie vybraného MLM podniku se zabývá analýzou současné marketingové strategie podniku LR Health & Beauty Systems s. r. o., který funguje dle systému multilevel marketing (MLM). V teoretické části rozebírám pojmy z oblasti marketingové strategie, MLM, analýzy marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Zvláštní pozornost věnuji jednotlivým nástrojům komunikace …moreAbstract:
The master's thesis Marketing strategy of the selected MLM enterprise deals with the analysis of current marketing strategy of the company LR Health & Beauty Systems Ltd., that runs a business in multilevel marketing (MLM). The theoretical part includes description of marketing strategy, MLM, marketing environment analysis and marketing research. Special attention is paid to the individual tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l1m0p/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Richter
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk