Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví – Bc. Yuliya Samoylenko
Bc. Yuliya Samoylenko
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Social networks and their use in the Czech hospitality
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikacemi hotelového marketingu, sociálními sítěmi a jejich významu v marketingu, novými trendy a nástroji využívaných v oblasti online marketingu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají sociální sítě a marketing na nich na rozhodování spotřebitelů na tuzemském hotelovém trhu. Teoretická část se zabývá základními pojmy jako je marketingový mix, marketingová …víceAbstract:
This thesis covers the specifics of hotel marketing, social networks and their importance in marketing, new trends and tools used in online marketing. The goal of this Bachelor’s thesis is to find out how big of an influence does social media marketing have on consumer behavior on the domestic hotel market. The first part of the thesis focuses on terminology, such as marketing mix, marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ssrom/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMOYLENKO, Yuliya. \textit{Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/wpmbfh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová