Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví – Bc. Yuliya Samoylenko
Bc. Yuliya Samoylenko
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Social networks and their use in the Czech hospitality
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifikacemi hotelového marketingu, sociálními sítěmi a jejich významu v marketingu, novými trendy a nástroji využívaných v oblasti online marketingu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají sociální sítě a marketing na nich na rozhodování spotřebitelů na tuzemském hotelovém trhu. Teoretická část se zabývá základními pojmy jako je marketingový mix, marketingová …moreAbstract:
This thesis covers the specifics of hotel marketing, social networks and their importance in marketing, new trends and tools used in online marketing. The goal of this Bachelor’s thesis is to find out how big of an influence does social media marketing have on consumer behavior on the domestic hotel market. The first part of the thesis focuses on terminology, such as marketing mix, marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ssrom/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2021
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová