Studie firemní identity společnosti penetrující na trh – Bc. František Šimon
Bc. František Šimon
Diplomová práce
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
Study of the corporate identity the company penetrating on the market
Anotace:
Autor diplomové práce na téma Studie firemní identity společnosti penetrující na trh představuje různé možnosti, jaké je možné aplikovat v procesu tvorby firemní identity. Autor poukazuje na souvislosti jednotlivých prvků tvořící celek firemní identity a poskytuje ucelený pohled na danou problematiku. Práce má za cíl objasnit jednotlivé prvky vytvářející identitu podniku tak, aby si každý začínající …víceAbstract:
The author of this thesis, which is focused on the study of a corporate identity of a company penetrating the market, presents a variety of options that can be applied in the process of creating a corporate identity. The author is referring to the relationship between the individual elements that form a complete corporate identity and provides a comprehensive overview of the issue. The aim of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11203/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMON, František. \textit{Studie firemní identity společnosti penetrující na trh}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/wpn8hi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině
Katarína Štefániková -
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
Jakub Marek -
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
Jakub Marek -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita a propagace značky
Tomáš Gregor