Endowment Effect: Do We Appreciate More Information from Books? – Ludmila Hadincová
Ludmila Hadincová
Bakalářská práce
Endowment Effect: Do We Appreciate More Information from Books?
Majetnický efekt: Ceníme si více informací z knih?
Anotace:
Práce se snaží zodpovědět, zda si člověk cení informací z fyzicky dostupných (tištěných) zdrojů více než informací pocházejících ze zdrojů elektronických. Respektive, do jaké míry dochází u těchto médií k majetnickému efektu, projevujícího se více při fyzickém kontaktu s předmětem, který papírové zdroje informací poskytují zato virtuální nikoliv. V první části výzkumu je porovnávána ochota účastníků …víceAbstract:
The main purpose of this thesis is to answer a question, whether an individual appreciates more information originating from physical media than information from virtual media. Respectively, if these two types of media have a different impact on the endowment effect. This effect is conditioned by the individual's physical possession of an object that is provided by physical media, but not allowed by …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27300
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Petr Houdek
- Oponent: Marek Hudík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27300
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Historie a vývoj rozhodcovství ledního hokeje a jeho vliv na hru
Jiří Salač -
Zpřístupňování elektronických a tištěných zdrojů uživatelům MZK se zaměřením na VŠ studenty
Jana Novotná -
Znalost ovlivnitelných rizikových faktorů kardiovaskulárních nemocí obyvatel města Havlíčkův Brod ve dvou skupinách 18-40 let a od 40 a více let
Lucie TŘÍSKOVÁ -
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
Francesco Antinucci -
Osobnostní charakteristiky uživatelů sociální sítě Instagram
Aneta MALINOVÁ -
Souvislosti mezi závislostí na Internetu, používáním nových médií a osobnostními charakteristikami VŠ studentů
Jiří Šubrt -
Willingness to pay u českých konzumentů piva
Ľuboš Slivka -
Effect of cognitive biases on willingness to pay (WTP) to prevent climate change
Yana Kurdova