Ludmila Hadincová

Bakalářská práce

Endowment Effect: Do We Appreciate More Information from Books?

Majetnický efekt: Ceníme si více informací z knih?
Anotace:
Práce se snaží zodpovědět, zda si člověk cení informací z fyzicky dostupných (tištěných) zdrojů více než informací pocházejících ze zdrojů elektronických. Respektive, do jaké míry dochází u těchto médií k majetnickému efektu, projevujícího se více při fyzickém kontaktu s předmětem, který papírové zdroje informací poskytují zato virtuální nikoliv. V první části výzkumu je porovnávána ochota účastníků …více
Abstract:
The main purpose of this thesis is to answer a question, whether an individual appreciates more information originating from physical media than information from virtual media. Respectively, if these two types of media have a different impact on the endowment effect. This effect is conditioned by the individual's physical possession of an object that is provided by physical media, but not allowed by …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Petr Houdek
  • Oponent: Marek Hudík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27300