Michal Kubín

Diplomová práce

Digitální řízení modelového kolejiště

Digital Control of a Railway Model
Anotace:
Diplomová práce se zabývá digitalizací modelového kolejiště. V úvodu je rozebrán součastný stav kolejiště a technologie na něm použité. V další části je proveden rozbor dostupných technologií pro digitalizaci modelového kolejiště a zvolení jedné z nich. Zvolená zařízení jsou vyrobena a digitalizace provedena na dvou lokomotivách. Celá sestava je oživena a otestována.
Abstract:
Thesis deal with digitizing modelling yard. In introduction is out of print actual state of yard and technology used on that. In next parts is effected analysis accessible technology for digitizing modelling yard and election ones of them. All the parts are made and digitizing effected on two engines. All group is activationed and tested.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Roman Pavlas
  • Oponent: Robert Frischer

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Fakulta strojní

Magisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Automatické řízení a inženýrská informatika