Bc. Matěj VONDROUŠ
Diplomová práce
Design teroru
The Design of Terror
Anotace:
Závěrečná diplomová práce se zabývá tématem politicky angažovaného designu a techniky fotomontáže v dílech meziválečné avantgardy a současných designérů. Designérské práce jsou konfrontovány s inscenovanými snímky stranické a státní propagandy 20. a 21. století. Současně práce otevírá téma terorismu (stručné dějiny), islámského fundamentalismu, který prezentuje výčtem nejznámějších teroristických organizací …víceAbstract:
This work deals with the politically engaged design and photomontage techniques in artworks of the interwar avant-garde artists and contemporary designers. Design works are confronted with staged images partial and state propaganda of the 20th and 21st centuries. The work also deals with the question of terrorism (brief history), Islamic fundamentalism that is presented by summary of the most famous …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ak. soch. Tomáš Chorý, ArtD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VONDROUŠ, Matěj. Design teroru. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy a základní umělecké školy
Práce na příbuzné téma
-
OFF-Biennále Budapešť jako jedna z politicky angažovaných uměleckých a kurátorských praktik v současném umění
Kateřina PENCOVÁ -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva