Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku – Václav Rožec
Václav Rožec
Bakalářská práce
Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku
Optimalization of marketing strategy in a selected company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je navržení optimalizace marketingové strategie společnosti Activenergy s.r.o. Práce se skládá z teoretické, metodické a praktické části. Teoretická část čtenáře uvádí do problematiky marketingu a tvorby marketingové strategie pro malé a střední podniky. Metodická část představuje využité metody a určuje cíl práce. V praktické části jsou nejprve analyzovány faktory ovlivňující …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to propose optimization of mar-keting strategy of the company, Activenergy s.r.o. The thesis consists of theoretical, methodological and practical part. The theoretical part introduces the reader into issues of marketing and creation of marketing strategy of small and medium-sized enterprises. The methodological part introduces the methods used and determines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xkn6p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza jako základní nástroj strategického managementu
Lucie Čechová -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK