Václav Rožec

Bakalářská práce

Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku

Optimalization of marketing strategy in a selected company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je navržení optimalizace marketingové strategie společnosti Activenergy s.r.o. Práce se skládá z teoretické, metodické a praktické části. Teoretická část čtenáře uvádí do problematiky marketingu a tvorby marketingové strategie pro malé a střední podniky. Metodická část představuje využité metody a určuje cíl práce. V praktické části jsou nejprve analyzovány faktory ovlivňující …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to propose optimization of mar-keting strategy of the company, Activenergy s.r.o. The thesis consists of theoretical, methodological and practical part. The theoretical part introduces the reader into issues of marketing and creation of marketing strategy of small and medium-sized enterprises. The methodological part introduces the methods used and determines …více
 

Klíčová slova

marketing analýza 4P PEST SWOT strategie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management