Olga Lesková

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí jako silného nástroje marketingu

Use of Social Networks as Powerful Marketing Tools
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím marketingu a propagace na sociálních sítích. Hlavním cílem této práce je přispět průzkumem do oblasti vlivu marketingu a vnímání reklamy na sociálních sítích, především na Facebooku, Instagramu a YouTube. Tato práce pojednává o tom, zda marketing na sociálních sítích ovlivňuje jejich uživatele a popřípadě jakým směrem. Průzkum probíhal formou dotazníkového šetření, kdy …more
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to the use of marketing and promotion on social networks. The main objective of this thesis is to contribute by research to the field of marketing influence and the perception of advertising on social networks, mainly on Facebook, Instagram and YouTube. This thesis finds out whether marketing on social networks influences their users and as the case may be, in what …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Miroslav Dittrich
  • Reader: Mgr. Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní