Strategie obsahového marketingu při budování značky – Veronika Kotlantová
Veronika Kotlantová
Diplomová práce
Strategie obsahového marketingu při budování značky
Content marketing strategy in brand building
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem v kontextu budování značky. Jejím cílem je přiblížit čtenářům koncept obsahového marketingu, jeho teoretické základy a strategii obsahového marketingu propojit s budováním značky. V praktické části hodnotí na příkladu společnosti Notino, internetového distributora kosmetiky a parfémů, využití obsahového marketingu při budování značky a jeho účinnost …víceAbstract:
The diploma thesis concentrates on content marketing in brand building. The objective of the thesis is to introduce the concept of content marketing and its thorough theoretical background. Furthermore, the thesis explains the strategy of content marketing in the context of brand building. The practical part of the thesis contains the analysis of the company Notino, e-commerce distributor of cosmetics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2018
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Marek Filus
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová