Daniel Slámečka

Bachelor's thesis

Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací

The Communication Mix of the Company Českomoravský cement with the Accent on a New Forms of Marketing Communications
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o komunikačním mixu firem a nových formách marketingových komunikací. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jednotlivých částí komunikačního mixu, z nových forem marketingových komunikací je to e-marketing, komunikace na sociálních sítích, mobilní marketing, event marketing, guerilla marketing a další. V praktické části je popsán komunikační mix společnosti Českomoravský …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the communications mix of companies and new forms of marketing communications. The theoretical part defines terms of communication mix and new forms of marketing communications e.g. e-marketing, social media communication, mobile marketing, event marketing, guerilla marketing and others. The practical part describes the communication mix of company Českomoravský cement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Slámečka, Daniel. Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe