The Functions of Traditional and New Media In the Push Towards Impact- Based Advertising – Josh Kaston
Josh Kaston
Diplomová práce
The Functions of Traditional and New Media In the Push Towards Impact- Based Advertising
Functions of Traditional and New Media in the Push towards Impact- based Advertising
Anotace:
Diplomová práce pokrývá jak nová tak tradiční média v souvislosti s impact- based reklamou. V práci je vytvořen nový model 8 faktorů, jehož smyslem je vystihnout silné a slabé stránky deseti různých médií. Diplomová práce se také zabývá novými a budoucími trendy v marketingu.Abstract:
The study covers both new and traditional media channels in relation to impact based advertising. It creates a new eight factors model that attempts to highlight the stregths and weaknesses of ten different media types. The study also focuses on the current and future trends of marketing.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2009
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Miroslav Karlíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14878
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová