Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch – Pavel Jiránek
Pavel Jiránek
Diplomová práce
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Social Media Marketing with a focus on Tourism
Anotace:
Předmětem diplomové práce jsou sociální média a jejich využití v marketingu cestovního ruchu. Cílem práce je určit, jaká sociální média jsou nejvhodnější pro marketing cestovního ruchu a identifikovat efektivní způsoby marketingového využití sociálních médií v cestovním ruchu. Úvodní kapitola se zabývá vývojem a současným postavením internetu, digitálního marketingu a jednotlivých druhů sociálních …víceAbstract:
The subject of this Master's thesis is social media and its utilization in tourism marketing. The aim of the thesis is to determine which social media are most useful for tourism marketing and identify effective ways of social media marketing in tourism. The opening chapter deals with the development and current state of the Internet, digital marketing and individual types of social media. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová