Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií. – Mgr. Andrea Pozdníčková
Mgr. Andrea Pozdníčková
Bachelor's thesis
Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií.
English language and specific learning difficulties. Case study of a student with dyslexia.
Abstract:
This bachelor thesis deals with implementation of individualised methods and aids to teaching English as a foreign language to a primary school student with dyslexia. The theoretical part of the thesis focuses on terminological issues, characteristics and causes along with deficits associated with dyslexia. This part further highlights the effects of dyslexia on the learning of English and principles …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá implementací individualizovaných metod a pomůcek ve výuce anglického jazyka u žáka s dyslexií na prvním stupni základní školy. Teoretická část charakterizuje dyslexii a zaměřuje se na terminologii, příčiny a deficity spojené s dyslexií. Zároveň uvádí dopady dyslexie na studium angličtiny a zásady pro výuku cizího jazyka u žáků s dyslexií. Tato teoretická zjištění jsou …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. František Tůma
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POZDNÍČKOVÁ, Andrea. \textit{Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií.}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/wqm625/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pozdníčková, Andrea. Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií.. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / anglický jazyk - španělský jazyk
Theses on a related topic
-
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Afektivní složka vedení výuky (classroom management) ve výuce angličtiny u adolescentů a dospělých studentů
Kateřina Bendová -
Využití metody sugestopedie při výuce angličtiny u žáků s SPU na 1. stupni základních škol
Jitka BEZDĚKOVÁ -
Činnostně orientovaná výuka angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení
Gabriela Kratochvílová -
Výuka angličtiny u žáků se specifickou poruchou učení
Radka Zichová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová -
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková