Výuka angličtiny u žáků se specifickou poruchou učení – Ing. Radka Zichová
Ing. Radka Zichová
Bakalářská práce
Výuka angličtiny u žáků se specifickou poruchou učení
Teaching English to Pupils with Specific Learning Disabilities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení na základní škole.Abstract:
The bachelor thesis is focused on teaching English to primary children suffering from learning disabilities.Klíčová slova
specifické poruchy učení angličtina Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání metody dotazník řízený rozhovor analýza opatření k nápravě learning disabilities English the Framework Educational Programme for Primary Education methods questionnaire structured interview analysis remedial measures
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tpk7a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Teacher questions supporting communication in the classroom (on the material of ELT)
Pavlína BRONOVÁ -
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Základní gymnastika a Rámcově vzdělávací program pro základní vzdělávání
Petr Popelínský