Monika HOLUŠOVÁ

Diplomová práce

Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení

The quality of the pupils´ initial reading literacy from the point of view of the different of initial reading teaching methods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou počáteční čtenářské gramotnosti žáků 2. tříd základní školy, kteří jsou vyučováni odlišnými metodami výuky počátečního čtení. V teoretické části se věnujeme problematice gramotnosti, čtenářské gramotnosti, počáteční čtenářské gramotnosti, současným metodám výuky počátečního čtení a rozvíjení počáteční čtenářské gramotnosti na základní škole. V praktické části …více
Abstract:
This thesis deals with problems of early reading literacy second classes of primary school that are taught different methods of teaching reading. In the theoretical part we deal with the issue of literacy, reading literacy, early literacy skills, current methods of teaching reading and early literacy development in elementary school. In the practical part our goal was to identify and describe the difference …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLUŠOVÁ, Monika. Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta